Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki korzystania usługi rezerwacji produktów w ramach Serwisu www.dorimax.pl.
i jest integralnym załącznikiem Regulaminu Serwisu.
I. DEFINICJE
Rezerwujący - każdy podmiot, która zamierza lub dokonał Rezerwacji Produktu.
Salon stacjonarny / Sklep - punkt sprzedaży detalicznej Usługodawcy.
Dni robocze - wszystkie dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych w Polsce od pracy.
II. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Na zasadach określonych w niniejszym regulaminie świadczona jest wyłącznie usługa Rezerwacji.
Umowa sprzedaży zarezerwowanego produktu, zawierana jest ze Sprzedawcą przy odbiorze zarezerwowanego produktu w Salonie stacjonarnym i nie jest umową zawartą na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, a konsumentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży, w rozumieniu art. 27 Ustawy o prawach konsumenta.
2. Płatność za produkt dokonywana jest w Salonie stacjonarnym.
3. Salon stacjonarny umożliwia zapłatę za Produkt gotówką, kartą płatniczą lub płatnością BLIK. Nie ma możliwości dokonania zapłaty/przedpłaty za rezerwowany produkt drogą elektroniczną.
4. Rezerwacja jest usługą bezpłatną.
5. Złożenie Rezerwacji nie zobowiązuje Rezerwującego do zakupu zarezerwowanych Produktów.
6. Rezerwacji podlegają tylko Produkty posiadające przycisk "Rezerwacja produktu w salonie stacjonarnym" na karcie Produktu.
7. Ceny Produktów prezentowanych w Serwisie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
8. Cena zarezerwowanego Produktu jest ceną za którą Rezerwujący może nabyć zarezerwowany Produkt w Salonie Stacjonarnym.
Pamiętaj, że ceny produktów w salonie stacjonarnym mogą się różnić od cen na stronie internetowej Serwisu. Jeśli cena Produktu w Salonie stacjonarnym jest niższa niż prezentowana na stronie serwisu, masz prawo kupić Produkt po niższej cenie.
9. Do dokonania Rezerwacji nie jest wymagana rejestracja i posiadanie Konta.
10. W celu weryfikacji Rezerwacji konieczne jest podanie adresu e-mail.
III. JAK DOKONAĆ REZERWACJI PRODUKTU
1. Z poziomu Karty Produktu:
- na Karcie produktów kliknąć na przycisk "Rezerwacja produktu w salonie stacjonarnym", uzupełnić formularza i wysłać.
Do Rezerwacji Produktu dochodzi z chwilą otrzymania przez Rezerwującego wiadomości od obsługi Salonu potwierdzającej zarezerwowanie Produktu oraz możliwość odbioru Produktu w określonym terminie.
2. Telefonicznie, kontaktując się z obsługą Salonu w godzinach pracy Salonu.
IV. REALIZACJA REZERWACJI PRODUKTU
1. Zarezerwowany Produkt zostanie odłożony na okres 24 godzin. W tym czasie Klient może udać się do Sklepu w celu zakupu zarezerwowanego Produktu.
2. Rezerwacja wygasa po upływie 24 godzin od momentu dokonania Rezerwacji.
3. W przypadku gdy termin Rezerwacji upływa w dzień wolny od pracy, Rezerwacja zostaje przedłużona do pierwszego dnia roboczego.
4. Istnieje możliwość wydłużenia okresu Rezerwacji. W tym celu należy skontaktować się z obsługa Sklepu.
5. W przypadku niedostępności danego Produktu, Klient zostanie niezwłocznie poinformowany o anulowaniu Rezerwacji lub o konieczności dłuższego oczekiwania na realizację Rezerwacji.
6. Rezerwujący może anulować złożoną Rezerwację bez podania przyczyny.
V. ADRES I KONTAKT ZE SKLEPEM STACJONARNYM
1. Adres Salonu Stacjonarnego: 96-500 Kuznocin, Kuznocin 117A
2. Godziny pracy: od poniedziałku do piątku: 10-18, w soboty 10-14
3. Adres e-mail: sklep@dorimax.pl
4. Numer telefonu: 791935609
5. Rezerwujący może kontaktować się z obsługą Sklepu za pomocą adresów i numerów telefonów podanych powyżej.
6. Kontakt telefoniczny jest możliwy w godzinach pracy Sklepu.
Regulamin obowiązuje od dnia 01.02.2024r.